Sunday 13 November 2011

Terus berkhidmat walau 1001 halangan

LEMBAH PANTAI 13 Nov. - Program klinik kesihatan percuma dan pendaftaran pengundi baru anjuran Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar berjalan seperti biasa walaupun dihalang untuk menggunakan Dewan C1-02 di Taman Sri Sentosa.

Khidmat yang bermula pada pukul 9.30 pagi itu mendapat sambutan baik dari penduduk-penduduk setempat walaupun terpaksa menggunakan khemah untuk para doktor bagi memberikan khidmat.

Semangat jitu para doktor dan sukarelawan untuk meneruskan khidmat walaupun dihalang untuk menggunakan dewan di kawasan perumahan itu walaupun telah mendapat kelulusan awal sebelum ini.

Tentunya pihak yang tidak bertanggungjawab ini memikirkan dengan menghalang para doktor dan para sukarelawan untuk menggunakan dewan tersebut boleh menghalang niat ikhlas untuk membantu penduduk, jauh sama sekali, kami tidak pernah berputus asa untuk berkhidmat untuk masyarakat.

Asas perjuangan kami ialah "Demi Malaysia Yang Lebih Baik" dan dengan itu kami akan terus berjuang untuk menentang kezaliman yang kamu lakukan.


Khemah yang digunakan untuk memberikan
khidmat klinik percuma

Doktor sedang memeriksa paras glukos dalam
dalam darah salah seorang penduduk
Warga emas paling ramai menerima rawatan
tekanan darah tinggi dan paras glukos dalam
darah


Menunggu giliran untuk mendapatkan
pemeriksaan percuma dari doktor pakar
Mendaftar untuk mendapatkan rawatan dan
Program warga emas
Sentiasa berkhidmat untuk masyarakat

No comments:

Post a Comment