Monday 16 May 2011

Ceramah "Bangkit Lawan Politik Fitnah!"

GASING INDAH, 15 Mei - Lebih 300 orang warga Lembah Pantai dan Petaling Jaya telah menghadiri ceramah "Bangkit Lawan Politik Fitnah!" di Dewan MBPJ Gasing Indah malam tadi.

Ceramah anjuran KEADILAN Lembah Pantai ini telah dibarisi penceramah tersohor termasuklah YB Nurul Izzah Anwar, YB Saifuddin Nasution, YB Zuraida Kamaruddin, dan Cik Faekah Husin (setiausaha politik Menteri Besar Selangor). Turut sama memberi sepatah dua kata ialah Ust Adlin, YDP PAS Lembah Pantai.

Program malam ini telah dimulakan dengan bacaan doa oleh Ust Shamsul (menariknya beliau jugalah yang mengingatkan salah seorang "Datuk T" akan hukum qazaf di masjid di Sentul beberapa minggu yang lalu!).

Antara isu-isu yang dikupas penceramah termasuklah isu ugutan SMS yang diterima YB Nurul Izzah, yang mengugut keselamatan anak beliau selagi beliau mempertahan Datuk Seri Anwar Ibrahim; isu kejayaan negeri Selangor terutamanya dalam menambahbaik taraf kehidupan warga Selangor melalui Skim Mesra Usia Emas (SMUE) dan air percuma; isu "Datuk T" & Ibrahim Ali yang ingin menjadi seperti Salahuddin al-Ayubi (hahahahahhaa!) dalam berjihad menentang penganut Kristian.... dan betapa Ibrahim Ali takkan jadi seperti Salahuddin al-Ayubi... dan banyak lagi.

Nantikan siri ceramah yang berikutnya!

Lebih 300 orang hadir untuk ceramah 'Bangkit Lawan Politik Fitnah'
YB Nurul Izzah berucap, semangat berapi!
Cik Faekah Husin, setiausaha politik MB Selangor
YB Saifuddin Nasution mengupas isu semasa
Walaupun program tamat jam 12 tgh mlm, dewan tetap penuh!
Cik Faekah, YB Nurul Izzah, YB Saifuddin, Ust Adlin YDP PAS LP, Sdr Amin

No comments:

Post a Comment